lauantai 20. tammikuuta 2018

kuulumisia

Heipä hei!!

Mitä teille kuuluu?  Ajattelin kertoa tässä mitä minulle kuuluu ja tapahtumia. Elikkä  mie oon muutamassa omaa kotii. Kyllä se jännttää todellä paljon mutta kyllä siihenki  tottuu sitten. Tällä hetkellä  minulle kuuluu ihan hyvää ja tressiä  on  jonkun verran  ku koulu loppuu kohta. Täällä olen koulussa viihtynyt  ja on kavereita. Mutta mun paras ystävä lähtee maanantaina  työssäoppimisee  kaheksi  kuukaudeksi  ja sitten minä olen kans kaksi kuukautta  Poissa me nähdää toukokuussa onneksi on vielä kuukausi  ennen  kuin  koulu loppuu. Toisaalta se jännittää todella paljon ku muutan omilleni kyllä minä pärjään siellä. Mun unelma koti on  kerrostalo tai paritalo. Sen talon väritys olisi sellanen vaalea  tai beesi olisi kans ihan hyvä. En tykkäisi olla ihan kaupungissa ku asun nyt kans maalla.  Täällä on tosi rauhaisaa jasellasta ihanaa ku on metsää lähellä. Kyllä olisi kiva jos olisi koulu kans lähellä ja joku pieni kauppa kans et siitä saa pienet ostokset ostettuu.  Ja se olisi mun näköinen koti jos asun paritalossa siin on pihaa  ja siinä voiisi olla  puisto lähellä ja metsää missä voisi käydä lenkeilemässä.Tykkään pöllöistä ihan hirveesti  mulla on pöllö mukeja,seinäkello ja koriste esineitä. Unelma piha olisi sellanen missä  on kukkapenkki ja takapiha ja saisin sisustaa sen  takapihan  sillee miten haluisin esim; tuolit pöytä ja sitten siinä voisi viettää kevät kesä päivää. Olisi kiva jos olisi naapureita ja niiten kaa voisi viettää  esim; grilli juhlia.


2 kommenttia:

  1. Mahtavaa kuulla, että sulla menee hyvin - ja tosi jännää kun pääset muuttamaan! :D

    Ihania haaveita sulla omasta talosta, varsinkin nuo yhteiset juhlistamiset naapureiden kanssa! <3

    VastaaPoista