sunnuntai 21. tammikuuta 2018

Koulukiusaaminen

Hei ajattelin  kirjottaa teille sellasesta aiheesta joka on mulle aika henkilökohtainen elikkä koulukiusaaminen. Mä olen joutunut kokemaa kiusaamista peruskoulussa. Se oli just sitä että minua jätettiin  ulkopuolelle. Koin kanssa sitä että minua  haukuttiin, nimiteltiin, nipisteltii ja muutenki  tehtii kiusaa. Oli ihan  tavallinen  aamu olin koulussa. Meillä alko välitunti  olin menossa rappusia  alas  no mun takana  tulee yksi meidän  luokalainen. Tönäisee mut ne kiviportaat  alas. Minä en muista sen enempää  mitä sitten tapahtu olin nimittäin  ekaluokalainen. Ja miten tämä kaikki on vaikuttanut  muhun? Itsetuntoni  särkyi  ku oon  kuulut sitä  haukumista  olet  tyhmä  ja valittaja   opettajien  lellikki. Mutta onneksi on nyt tilanne toisin   mua ei kiusata ja koko ajan kuulen ystäviltä  kuinka kaunis olen ja tosi hertainen  ihminen. Olen vaan kuulut niitä negatiivisia juttuja.  Mutta sitten   löysin aivan ihanan ystävän. Eveliinan se alko  kertoo että Sella sä oot todella kaunis ihana ihminen. Ja veliina on  auttanut  mua  näkemää itsessäni  niitä ihania  kauniita  olen.




2 kommenttia:

  1. Oot rohkee, kun kerrot tästä kipeästä aiheesta. Oot selvinny vaikka mistä, oot vahva <3

    VastaaPoista