keskiviikko 11. huhtikuuta 2018

Mistä unelmoi

Hei.   Mitä teille kuuluu? Pitkästä aika olen taas täälä  ja ajatelin kertoa siitä että mistä mä unelmoin siitä  että  löytäisin joskus  selasen miehen  jonka  kanssa  on helpo  olla oma itsenäni. Perheestä  olen unelmoidu  kyllä seki sitten tulee ku on  sen aika  ja unelmoin  että voin  opetaa  lapsilleni  rajoja  ja rakkautta   ja  selasta  autavaista mieltä elämää  se vie kans todella pitkälle  unelmoin siitä seurakunnasta  minkä olen.löytämyt  ja haluisin  sen pitävän  kiinni siitä enkä  halua kadotaa  siitä   olen kokenut paljon  mutta tässä  mä vielä olen  ja jotenki koen että haluisin vielä unelmoida  siitä että jumala  rakastaa sua  ja mua  j se kuoli  ristillä  meidän takia  se on jotenki  tosi  huikee  asia toivotavasti saite mistä unelmoin. Nää on sellasia mistä oikeesti unelmoin  ja mä menen niitä kohti koko ajan .

4 kommenttia: